Monday, June 11, 2007

От пета стая

Снимчица: Парцалка

Здравей, пиша ти от пета стая. Може да не си ме спомняш, но и друг път съм ти писала от тук. Напоследък съм малко разтревожена, чета стари вестници и съм наясно с положението. Общо взето, положението е положително това разбрах от пресата. Кое му е положителното- това не можах да разбера. Все за парното пишат и за тока. Аз лично парно и ток не плащам- нали съм в болницата.
Виж с храната сме добре тук, дават ни дървени банички, които- вярно приличат на истински, но не стават за ядене. Аз не ги ям, само ги гледам- така си залъгвам глада.
Иначе при нас е весело. С лекарствата си правим коктейли. Понякога си ги бъркаме-грозна гледка. Приказваме си кой най-много е направил за влизането си тук- ожесточена борба.
Скоро ще ме изпишат, а няма къде да отида. Ще помоля някой от вас да ме вкара в интернет- не съм ходила, но казват че там било хубаво. Може би в гугъл, един тук пее една тъжна песен:"Я кажи ми, гугълче ле бяло".
Това е засега.
Поздрави от пета стая.

1 comment:

Златина. said...

Е не съм ли фотографче ^^ Съвсем (без)пристрастно ще ти кажа,че и модела и фотографа си ги бива.Ако се справят така добре и на изпитите...

И все пак - щом толкова искаш - пожелавам ти да влезеш в Интернет.Ще се срещнем там =]

Предупреждение!Допускат се само хора с клинично доказан ненормализъм или хронични манияци.

Поздрави от 7-ма стая. ^^