Saturday, June 09, 2007



Има един тип хорица, много мили и готини...френдчета отсякъде. Много си ви уважавам и явно ще ме съпътствате до края на живота, така че по-добре да се науча или да бъда като вас, или да измисля начин да се предпазвам от вас (с нещо като райт-срещу насекоми)
Сладкодумността ви няма граница, но като решите да унижавате някой нямате равен, като че ли се хващате за ръчичка и пълен напред. Не ви виня явно осъзнавате, че никога няма да сте ми на нивото и с леки закачки се опитвате да ме комплексирате...амъ
Не крия, че имате много искусни маски (плс кажете откъде и аз да се пробвам в бранша, може да ме бива...кой знае) в които човек(особено доверчиви и всеотдайни дебили като мен) много лесно се отдава. Незнам как може човек, кайто гледа така, да говори зад гърбът ти...боли. Честно казано много си отивате с едни други печени хорица. Май вас готинки по-ви уважавам, защото поне никога не стигате до сърчицето на жеертвата, докато печенките стигат до сърцевината на сърцето и си правят каша с нея, объркват те, поменят те и накрая те предават. Просто се хващат за ръчичка с готинките и те оставят с отворена уста, просто онемяваш.

Искам да благодаря на обикновените (в най-обикновеното се крие най-скъпото) и да се извиня на случайните, да пожелая на готините и печените да намерят истински приятел, който да ги научи на човечност(кой знае ако попаднете на правилния човек, можете и да се промените...аз вярвам във вас).








Всяка прилика с действителни лица и факти е напълно случайна.

No comments: