Tuesday, May 01, 2007

Отново


Защо правя едно и също...Отново и отново....
Всеки път когато ме погледнеш с онзи поглед краката ми омекват
Всеки път когато ми се усмихмеш по онзи начин по който само ти умееш сърцето ми забива така лудо
Всеки път когато заговориш с онзи сладък звънлив гласец оставам без думи
Всеки път когато се приближаваш към мен аз сякаш бягам от теб
Всеки път когато протегнеш ръка към мен всичко изчезва, става на безброй звездички и се губи някъде в синия небосвод...
Искам да мога да отвърна на погледа ти
Искам да мога да отвърна на усмивката ти
Искам но немога...
Немога да ти разреша да стигнеш до сърцето ми то толкова пъти е било наранявано и неиска да пострада пак защото незнае дали този удар няма да е фатален...
Ами ако се окажеш като другите със скрит нож под палтото
Ами ако си поредния ловец на сърца
Ами ако не си...
Ако имаш толкова чисти и мили чувства колкото казваш
Как да разбера
Има ли начин да разбера освен да пробвам
Да скоча ли в морето с камъни целейки се в една малка локвичка някъде там в далечината
Да се опитам ли да уловя златната рибка

1 comment:

Anonymous said...

нене тфа е мн яко мн ме кефи :)
супер яко е !!!