Thursday, March 17, 2016

Много лошо ме е научил, че въпреки времето, страстта не се отмива, че месеците без контакт нямат значение, че като се уплаша и побегна, ще има една ръка която ще ме спре и макар и по мъжки ще ми каже,- че няма от какво да бягам. Попринцип не вярваше в съдбата, само на безупречната логика, но заради мен (в която няма логика-никога не е имало и няма и да има...) вече не си сигурен и в законите си. 
Обградена с математици, инжинери в семейството, от малка зная, че само те могат да изтърпят вечното ми развейпрах мислене, замислената ми душа. Веднъж се влюбих в правист хулиган, за да си затвърждя  тезата! 
Вечно анализираща и туптяща, приемаща жестовете, за по-силни от думите, забравих да ти кажа колко сме еднакви, как сякаш аз говоря, как всяко нещо което научавам за теб е все едно за мен го говориш...вместо това гледах глупаво и ти се възхищавах тихо. "никога не се възхищавай на мъже, не им четкай егото, там ти е грешката. трябва да ги тъпчеш, за да те обикнат" така ми казват и явно е вярно... кога ли ще се науча на женските трикове?
апф и да не коментирам и пиша на някого, след като не съм спала цяла нощ!!! ама все си мисля, че ако поискаш обяснение понякога ще се учудиш как хората не са толкова повърхностни и глупави за колкото ги мислиш, нищо че учат в унсс...той си направи неговите изводи, че си търся билет за изход терминал 1, а аз просто се натъжих, щото родните моми, се превръщат в фрий лансъри на себе си. Дали ще са чалга или арт...всяка иска да изпъкне, да има лайкове, да има кой да я снима готино, да пътува в първа класа и да живее на топ място. 
Аз обичам да се разхождам в планината, по козите пътечки, да се заговарям с клошари, да бърша сълзите на чистачките в университета, да слушам приказки.
Да, аз няма да работя в голяма корпорация, да, аз не искам да ме возят в скъпа кола и все ми е тая каква е твоята, ако имаш колело!
Уви, отпадам!

No comments: