Thursday, January 14, 2016

не правете закуски на първа или на n-ти път по първа среща,
кажи че бързаш, че имаш работа, бъди клише.
чувала съм, че жените полудяват след това
По дяволите!
хората се пропиват след раздяла, аз отказвам алкохола, цигарите
да ми мине по-бързо абстиненцията се прокарвам с още две-три
drama queen ми викайте, седя и се тръшкам не знам си кой месец, за най-безплодната връзка евър!
изгубих себе си в търсенето на перфектния....и се оказа, че хич не бил перфектен
мразя я тая дума в мъжки род
искам си петте години обратно
мамка му, аз те гоних повече, отколкото те имах, кво имане аз се приспособих, превърнах се в шибана плевел.
за да ти се харесам станах цинична, мръсна, слаба и слабоумна.
ама не...нали нямаше проблем да се шегуваме един с друг....споко бе, той ми вика "тъпа" и "дебела" на шега, `шот ние сме приятели.
брат ми хубаво ми каза, че имам влияние върху хората, и то най-вече върху мен, мога да се убедя в каквото си поискам, за колкото си време си поискам. Убедих се... че го обичам.
всичко беше изчерпано, преди да започне, ама неее....аз ще му покажа, той не знае, че ме иска...bullshit!
направих ти пиадесталче, сложих си те, и ти плясках, а като се почувства цар ти разреших да си такъв, та нали аз те направих.
глупаче
и са кво
връщаме си го на случайните, излъгали се да се пробват в кофти момент...ама тъпкано им го връщаме
те тва е стаеният гняв от самопотъпкването ми нищо повече
щото много мразя някой да ми потропва с крак аз си ровя язва в стомаха, в сърцето, в душата, тихо, кротко, постоянно.
самоизядох се
аз съм клишето
и моята любов минава през стомаха, не мъжката
не са ми виновни, нито мекиците, нито палачинките, нито филиите

No comments: