Friday, September 07, 2007



Сега ще ви разкажа за човека който ме научи да мечтая и то да го правя добре.Антоан дьо Сент-Екзюпери.Той е моя летец в пряк и в преносен смисъл.Когато прочетох за пръв път "Малкият принц" не спрях да го чета всяка вечер в продължение на една седмица.В края на тази седмица започнах да рисувам змии боа и от вън и от вътре.Сънувах и кошмари със огромни боабаби които превземат земята.
От тогава е и любовта ми към слънчевите залези...ехх къде ми е планетата на залезите...все още я търся.
Този човек промени възгледите за живота ми.Промени мисълта ми и мечтите ми.Показа ми как обикновенните неща са всичко за някой.Накара ме да се замислям преди да унищожа нещо създадено от някой, който е посветил живота си на него.Всеки трябва да създаде нещо за да разбере колко важно е да имаш нещо свое на тази безчуствена планета.Разбрах че не трябва да се превръщаме в "гъби" и трябва да запазим колкото се може детско в себе си.Когато пораснеш загубваш мечтите и се впускаш в суровата брутална реалност, неискам да пораствам.Искам да си остана такава и да виждам нещата истински, със сърцето.
Ето някои неща които неискам да забравя, когато порасна и загубя способноста си да виждам малките неща:
Истински се вижда само със сърцето. Същественото е невидимо за очите.
Ако можеш да съдиш правилно себе си, значи си истински мъдрец.
Ако обичаш едно цвете, което съществува само в един екземпляр сред милиони и милиони звезди, това стига, за да си щастлив, когато гледаш звездите.

2 comments:

Мария said...

проблема не е в това,че забравят за мечтите.нито в това,че спират да мечтаят.не.
просто спират да вярват...

Make me belive you want it... ;]] said...

Аз пък мисля че ако искаш ще мечтаеш докато умреш...Но в повечето случай големите не мечтаят защото са постигнали мечтите си...А някои са са спрели да вярват че ще ги постигнат...Тъжно е да!Но Ачо скъпа нали ти казах че си единствена и не повторима..Това значи че ако искаш ще мечтаеш...Ако искаш ще си останеш мечтателче до край!!!Ти го можеш защото си единствена и не повторима!!!