Saturday, August 11, 2007

Аз съм ено малко мечтателче...
Мечтая докато ям, слушам музика, пътувам, докато чакам, спя... докато дишам...
***
Само мечтите ми се променят...
Като малка мечтаех за играчки, шоколад и сладолед...
По късно за по-добри оценки и излизане...
Сега мечтая за всичко...
***
Някои хора определят мечтателите като безработни безделници с прекалено много свободно време.
Други че само глупавите мечтаят, защото умните знаят че мечтите им няма да се сбъднат...
Трети че от мечтаене мечтателите забравят да живеят...
Аз не съм съгласна...
Мечтателтвото е начин на живот пък и да мечтаеш не е много лесно...имаш тежката задача да мечтаеш по цял ден...
Дори когато не трябва...
Иначе ние мечтателчата сме много земни хора пък и живота непропуска случай за да ни лепне на земята със студен шамар...
В главата ни е пълна бъркотия и винаги звучи свежо ретро или не чак толова свежо ретро...
***
Чувството е неповторимо, когато някоя твоя мечта се сбъдне и трудът от ежедневните мечти не е бил напразен.Тогава разбираш, че не си си губил времето в напразни, наивни мечти.
Много мечтичри от влюбено в мечтите мечтателче!!!
П.ПСъжалявам че те позабравих блогче

No comments: