Monday, November 24, 2008

Posledna sedmica do dekemvri!o6te ot samoto si na4alo dekemvri se o4ertava, kakto vinagi nai-veseliq mesec.Kato 4e li prez dekemvri, vsi4ki se zaburzvat da zapomnqt s ne6to po4ti izminalata godinata, da se zabavlqvat kolkoto se moje pove4e.Koeto e nelepo, cqla godina da sku4ae6, za da moje6 nakraq da subere6 vsi4ki hubavi migove v 4 sedmici.Posle se oplakvat 4e na nikoi ne mu se raboti i u4i v kraq na godinata, kak kato do predi nqkolko 4asa si bil na kupon.Pil si i si iztreznqval dvaisetina puti.O6te 6tom zavali snega, horata zapo4vat da mislqt za topli ne6ta-za alkohol za sex za partyta s mn hora, kolkoto pove4e-tolkova po toplo.I podaruci i zamruznali nosleta i mn mn usmivki.Vupreki -10 gradosuvite temperaturi kogato ima6 priqtel do teb vsi4ko ti se struva po-toplo.
Nastroenieto mi ne e ot nai-hubavito to4no v momenta no moje bi 6te se opravi v subota :P dano!Strannoto e 4e ne sum tujna, no nemoga da kaja 4e mi e veselo.Nqkakva melanhoriq me e obzela, kato vijdam kak vremeto leti a az ni6to ne sum svur6ila s jivota si.Minavat godini, a az vse kazvam dogodina, dogodina 6te pou4a zdravo!No ne se slu4va to4no taka.Ne samo za u4eneto, i v liubovta ne mi vurvi naposleduk :S Kato bqh po-malka (hah 6toto sum golqma) imah po-interesen "liuboven jivot" 4udeh se s koi ot vsi4ki da sum, a ne kato sega - tolkova sum ot4aqna 4e bih naletqla na vseki koito kaje 4e me haresva, dori malko :D Imam nujda ot trupka, pone nqkogo na kogoto da se qdosam.Lipsvat mi mom4etata v jivota...da se setq kakvo be6e da gi hranq :D ... zabavno.
Olekna mi... =)

2 comments:

Мария said...

az te haresvam.neka priemem che sum momche.Shte me namajesh li sus smetana??

Unknown said...


59% popust na BIORESONANCNO TESTIRANJE CELOTNEGA ORGANIZMA, s katerim boste na nebolec in ucinkovit nacin ODKRILI in PREPRECILI vzroke za slabo pocutje, pri bioresonanci SREBRNA! - kuponko.si
kuponi